fredag 23 november 2018

Nya tag och nya steg



Andra veckan tillbaka i Sverige har jag spenderat väldigt mycket tid med att reflektera över mycket och lite till^^'' 
Jag känner mig mer levande än jag gjort på många år och jag känner att jag har en helt annan uthållighet än tidigare. Så nu denna veckan istället för praktik så har jag reflekterat över vad jag vill göra och jag har kommit fram till att arbete vore lagom nu.
Jag känner att jag behöver både den sociala kontakten som finns på de flesta arbeten och stimulansen för att kunna arbeta vidare med mig själv och utvecklas.

Jag och min psykolog skämtar väldigt om att jag har börjat reflektera så otroligt mycket mer än jag gjort tidigare och jag har inte insett att jag förut endast gick tillbaka i tiden i tankarna såsom hjärnan gör när den kopplar något till något skrämmande. Att reflektera kring mina svårigheter och problem för mig faktiskt framåt och det är en väldigt häftig känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar