fredag 16 november 2018

En resa värd allt


Jag var förberedd på det värsta när jag gick in i projektet, att brytas ner totalt och att inte bli nån som de andra deltagarna kunde vända sig till med till exempel problem. Istället har jag fått superfina vänner med helt otroliga förmågor i både tal och skrivna ord och mot alla odds även kärlek.Under de förberedande veckorna fick vi mest landa i att visa vilka vi var, så det blev under de fem veckorna på Malta som vi verkligen lärde känna varandra🌟 Det har verkligen varit en fantastisk resa med många jobbiga saker som jag är van vid i vardagen men även sådant som jag aldrig trodde att jag skulle vara med om💕 Jag är så stolt över alla (deltagare och ledare) i det här projektet för vi har fått växa på så många olika sätt. Och alla har gett något av sig själva till dem andra så att dem antingen fått en tankeställare, en ny synvinkel eller känslan av acceptans🌙 Det är en resa värd att göra just därför att det kanske inte blir just praktiken, den nya miljön eller ens personliga svårigheter  som blir fokus för en själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar