torsdag 21 juni 2018



Hejsvejs!!!

Nu är Space projektet snart över och sommaren är här.
Månaderna har känts långa men tiden har ändå gått fort såhär i efterhand, även om jag inte känner att Space har passat mig överhuvudtaget så har det ändå gett mig erfarenheter. Jag har lärt mig att sätta gränser, kommit ut och provat lite nya yrken och jag har för första gången i mitt liv flugit själv (då jag åkte hem tidigare ifrån Malta).

Det har varit kul att träffa nya människor och förhoppningsvis kommer vänskapen bestå, vi har trots allt gått igenom både blod, svett och tårar tillsammans, ORDAGRANT!! :P

Jag hoppas att alla Space deltagarna och ledarna har fått mycket erfarenheter som kan bidra till givande förändringar både inom livet, arbetslivet och framtida Space-projekt.

Nu är det dock extremt skönt att detta är över! Nu lägger jag denna perioden bakom mig och börjar på ett nytt kapitel i livet.

Lycka till Allihopa!!
Ha en underbart trevlig Midsommar!!

//Space´s Svarta Får


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar